Monday, May 24, 2010

feeling siaaa

Selamat malam pembaca.
Hari ini saya akan 'update' tentang keputusan peperiksaan
pertengahan tahun saya.
bagi saya , kertas kertas yang di duduki amat mencabar.
Saya telah mencuba dengan sedaya upaya untuk lulus.
Walaupun saya gagal untuk mencapai matlamat saya ,
Saya berasa puas kerana kelihatan seperti ada kemajuaan.
Saya lulus hanya satu subjek pada peperiksaan pertama ,
sekarang saya berjaya meraihkantiga kelulusan.
Dan juga meraihkan distinction bagi bahasa ibunda.
Pada tanggal 31 may 2010 , saya akan menduduki peperiksaan 'O'
bahasa melayu saya.
Harap saya dapat lulus dengan cemerlang.
Saya feeling2 tulis dalam bahasa melayu untuk me-warm upkan
diri bagi peperiksaan kelak.


Selamat malam. (:
Time Flies.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home